هزارتوی عاشقان18
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

(کوروناسوکه)

_پس میسا کس بیا کافه ترینیا !

میساکی:اِ.......اِ میدونی من اگه بیام بعد خواهرت منو ببینه تو باشگاه تیکه بارونم میکنن!

_وللش اون نیست در رفت 

میساکی:پس چرا کاری نکردی؟

_چون منم منتظر این فرصت بودم که بره

میساکی:خب خب باشه اومدم

_ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.ول

(نُریما)

مرلی:تغصیر تو بووود

_برو پرو تو بحث کردی

مرلی:مـــــــــــــــــــــــــــن من به این ارومی

_ایی نبابا تو گلی

مرلی:این که معلومه!

_هههههههه خندیدم 

مرلی:خخخخه به درک

_ای مرگ بگیری

_دهن مرلو گرفتمو رفتم پشت دیوا

_واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای اون داداشت نیست با اون دختره میسا

مرلی:هههه از خواب بلند شو عشق توهمیت کرده

_یه سیلی تو گوشش زدم

مرلی:گریه

مرلی:گووووووووشم بیشوووووووووووووور بگو میخواستم تلافی کنم-_-

_ای مرز داره نزدیک میشن به کافه ترینیا!!!!!!!

مرلی:کورا میکشمت پسره ی چشم دریده

_وای اون چطور احساسشو ابراز کرد

مرلی:واییییی میسوزم

کورا:عزیزم بریمتو

میساکی:ه...ه.. بریم باشه 

کورا:عزیزم زود باش

گارسون:سلام به کافه ترینیا خوش اومدین

چی سفارش میدید؟

کورا:تو چی میخوری؟

میساکی:امم من دسر انگور

کورا:شنیدید دو تا دسر انگو

مرلی:کوفتشونبشه 

_اما اونا باید فکر کنم جرین جرینگ داره اضافه میشه

ریوما:سلام چیزی شده نُریما تو اینجا چیکار میکنی؟

_ِاِتو اینجا بتوچه

ریوما:وای چرا اینقدر بد رفتاری میکنی بامن؟دلت میاد

_چی من حاضرم تو رو تو چاه بندازم 

مرلی:هوی هوی حرف دهنتون رو بفهمید 

ریوما:تو چی میگی؟بچه ننه

مرلی:تو به من میگی بچه ننه؟

ریوما:هان میگم میخوای چی کار کنی نسکافه

مرلی:گمشو 

_اصلا تو اینجا چکار میکنی؟

ریوما:امم منتظر دوست دخترمم برات مهمه؟

_برای من ؟مهم ؟اصلا

ریوما:خب  دعوتت میکنم بریم دسری چایی نسکافه ای

_ههه تو گفتی منم اومدم

مرلی:برو سر کارت بچه تو هنوز جوجویی

ریوما:ههههه من جوجو میدونم از این که من نُریما رو دوست دارم میسوزی

_همینو که گفت با لگدم یکی محکم تو دهنش زدم یکی دیگه هم تو شکمش

مرلی:اشغال چشم دریده

ریوما:تو منو زدی ولی درد نداشت 

_اشغال تو حق نداری درمورد من این طوری حرف بزنی 

مرلی:اون بی شور.......

ریوما:خب کار من که نیست کار عاشقیه

_ههههه خندیدم
ریوما:بخند بخند که دنیا بهت بخنده

_نگرن نباش جلوی خندشو میگیرم حالاهم برو

ریوما:امم باشه واسه یه شب دیگه پس 

_چقدر سیریشه لامصب

مرلی:اره گیر میده ها

ریوما:بــــــــــــــــــــــــــــــــــای عشقم

مرلی:اروم باش اروم باش

........................................................

 

امید وارم خوشتون اومده باشه

واس قسمت بعد 45 تا نظر میخوام

 

 


نظرات شما عزیزان:

میساکی
ساعت19:03---15 بهمن 1394
افران
پاسخ:ممنونن


هایجین
ساعت11:45---14 بهمن 1394
عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییی.
حرف نداشت. بی نظیر بود. فقط دلم واسه ریوما سوخت. بیچاره. ولی حقش بود.
پاسخ:ممنووووووووووووووووووووووووووووووون اجی بیچار بهش میگی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&